Kızlar 37. Haftadayım 14 şubatta sezeryan doğumum vardı bugün kontrole gittim bebiş 3300 kilo olmuş . Doktor herşeyi normal istersen şimdide alabilirim dedi . Bende ayın 9unda annem gelecek annem gelmeden doğurmak istemiyorum dedim . İstersen Ayın 10unda alırım o zaman dedi . Kafam Allak bullak ayın 14ünü beklemeli miyim yoksa hemen doğurmalı mıyım 🤦🏻♀️ Fikrinize ihtiyacım var . Bir taraftan hemen bebişimi daracık yerden kurtarmak istiyorum bir taraftan bekliyeyim diyorum …