Meltemkcmz evet canım oda olır, aslında ben ıkı adet alıcaktım, bir adet beşli aldım, bırde bırı hedıye almıs oda ya 5 li yada 10 lu hastane cıkısı, oyuzden almıcam baska, sadece arkası ısımlı tulum yaptırayım dıyorum , en azından babasının kucagına verıp oyle fotosunj cekerım dedım