mehtap_28 canım ben 6gün önce sezeryan doğum yaptım. Hala gecelik giyiyorum. Pijama takımı da almıştım yanıma yedekli olsun diye ama hiç kullanamadım. Hem emzirme hem lavabo ihtiyacı bakımından hemde karnında acı olacak ister istemez ve pijama lastiği hiç istemezsin karnında yani.. Bu 2 tane gecelik 1 tane sabahlık alırdım simdi gidiyo olsaydım cünkü cok terliyosun ve kanama kazaları olabiliyor. Mutlaka yedekli git