2e1m
Tugba_k5 bende hic dikis agrisı olmadi 2 saat sonra ayaga kalkicam diye tutturdum gazimi cikarmam lazim diye bende sadece aşıri bir omuz agrisi oldu o hareketlerimi cok kisitladi ilk gun gozumden yas akiyordu onun sebebi de gazmis sag omuza vururmuş agrisi doktorum soyledi. Korseye de daha baslamadim cunku vucudumda asiri ödem var 44 numara ayakkabi ayagimi sıktı bugun 🤦🏼♀️ gecene kadar beni kisitlayacak bisey daha istemedim acikcasi