Zeyleysu Haftadayım bugün ilk defa nst ye girdim ama öğleden sonra doktoru bulamayınca kimseye göstermedim 110/170 çıktı bilgisi olan var mı normal mi ilk defa olunca hiçbir bilgim yok merak da ediyorum
Emelyurtpinar Gizemcey canım benim de sancılarım en fazla 60lara çıktı ama ben pek bişey hissetmiyorum 36. Haftamdayım. Doğum ne zaman oluyo hiç bi bilgin varmı
_handenurrr Zeyleysu hızlıresimyukle / Google yaz cnm bunu burdan yükle ve buraya kopyala img.yukle burdan da yapabilirsin