Passion_ ben utandığım için hiçbiryere gidemiyorum , ağda yapıyorum ama son haftalarım ister istemez kendimi kasarım doğumu tetikler falan diye korkuyorum, acıyor, herkesin acı eşiği farklı benim canım yanıyor , bikaç gün önce qeldivenle aldım onun içinde azcık uzaması gerekiyor bekarken venüs jilet kullanmıştım hiç kaşıntı tahriş yapmadı, göbek büyüdükçe almak zorluyor 3 haftam kaldı doğuma 1 hafta kala tekrar alıcam bu sefer ağdayla 😩🌸