Deletedmom623737 tabiki canım iyi yapmışsınız gün geçtikçe herşey pahalanıyor, ben daha 10 haftalık hamileyim ama şimdiden inanın belli başlı şeyleri almaya başladım. Islak mendil alıp stok yaptım mesela, bugün zıbınlara baktım herşey ateş pahası. Sevgililer günü, anneler günü kadınlar günü vs hep bunlarda indirim olacak diye bekleyip umut ediyorum
Sebamed içinde güzel diyorlar evet Instagram adresinde mühendisin oğlu var orda her ürünün içeriği inceleniyor bakmanızı tavsiye ederim 😊