Ysmndnz
Ben Prof Mehmet Aytaç Yüksel’e gidiyorum Çok çok memnunum Aynı zamanda perinatoliji uzmanı Ayrıntılı ultrasonda tanışıp sonra ona devam etme kararı aldım 655 lira olması lazım muayene ücreti tam hatırlamıyorum
Abimin iki bebeği de orda doğdu Çok memnun kaldık hastanenin ekibinden ilgisinden Ben de Allah izin verirse orda doğum yapmayı düşünüyorum ☺️