Nananusha kizlar nolur bise yazin ya kafam karisti bugun bebegim surekli bir yerlere toplaniyo gibi hissler ettirdi bana .en cokta midemin sol ve alt kismina gidiyo gobegimin delik etrafinda tas gibi biseyler oluyo.27 haftamizi tamamladik. sizce bu normalmi. onumuzdeki hafta detayli ultrasona giricegim
Sehererkull Nananusha merhaba canim bende 27 haftaligim gun icerisinde ara ara benimde oluyo toplanmalar aslinda ama bebis buyuyo normal olmasi gerekio bole seylerin bildigim kadariyla ☺️