SimgeDemirGunes Ezgiozbass kızım olacak inşallah ❤️ Alıyorum alıyorum bitmiyor 🤷🏻♀️ Sırada beşik var 😂
Melis2015 Ezgiozbass erkek bebeğimiz olacak inşallah Antalya’da doğum yapacağım için ince seyler almaya çalışıyorum çok kışlık tarzı bakmıyorum
nuriyedemir Ezgiozbass kızım olcak sonra iki aya hava durumuna bırakmak istiyorum 😂😂😂 bi iki bişey aldım heveslenip ama bakalım 🥰
SssenemmM Ezgiozbass Oglum olucak Allah’ın izniyle benim herşeyin hazır Çanakkale de oturuyoz sıcak oluyo ama riske girmedim 5 takım uzun 6 7 takım. Da kısa kollu aldım usumesindense ince giydiririm dedim
SimgeDemirGunes Ezgiozbass ilk zamanlar için uzun kollu tercih ettim ne olur ne olmaz bebişimizi üşütmeyelim diye hazirandan itibaren kısa giydiririm diye düşünüyorum geceleri uzun kolluya devam ederiz gibi ama evet çok arada bi aya denk geldiler 😂 benim 1 mayıs ama belki nisanda gelir belli olmaz diyerekten uzun aldım ilkleri
Ezgiozbass Melis2015 bende Mersin’de yapacağım ama ne olur olmazsa diye hastane çıkışını uzun kollu almayı düşünüyorum
Stmom Kızım olacak kısmetse çoğu şeyi bitti 😃 çoğu kıyafetleri ve benim alisverisim kaldı o kadar , bir de sus vs.yaptiracagim az şekilde onlar kaldı 🙃
Tazeanne0134 SssenemmM takım derken çıtçıtlı bady mi yoksa normal takım mı bende Adana’da doğum yapacam inşallah oğlum kışın doğmuştu onun takımları var zaten bide ince bi kaç bişe almayı düşünüyorum onun dışında zaten hep çıtçıtlı bady ve ince şeylerle durur
Gulenay-18 Ezgiozbass evet ya gerçekten yazanlara bakıyorum da herkes neredeyse tamamlamış ama ben daha hiçbir şey almadım oğluma daha erken diyordum hep galiba pekde erken değilmiş 😂😂
Ezgiozbass SimgeDemirGunes 1 mayıssa normal uzun kollu nisan sayılır bide normal doğum tarihiyse siz nisan sayın onu bence , benim sona doğru ortası gibi ince uzun kollu ve kısa kolu tercih ettim ama geneli kısa kollu olacak gibi bide Mersindeyim burası sıcak olur bence şansımıza artık 😀
Gulra BEnde alsam mı almasam mı kararsızım. Ancak fiyatlar durmuyor uçuyor. Korkuyorum yetişemiyeceğim diye. Bez alsam mı diyorum. Göğüs pompası lazım mımdiyorum cok kafa karışıklığı resmen
Fasulyem2 Gulra çalışan bi anne değilsen pompaya gerek yok cnm hiç para verme ihtiyaç olursa ilerde bakarsın. Bez almadım ben son aya bıraktım indirim görürsen alabilirsin 1 numara çok alma bi iki paket al gerisine bebeğinin kilosuna göre karar verirsin
Ezgiozbass Gulra biz bezi aldık geçen ay 2-3 numara kilosuna göre 1 numarada alacağız erkek olduğu için çok sıkıştırmak istemiyorum doğum tarihinden 2 hafta önce vs alırım 1 numara zayıf olursa bence bez alın kampanya yakalayınca bezler aldı basını gidiyor malesef her ay birinin paketini yenileyip arttıyorlar fiyatını 🙄
Ezgiozbass Stmom ahaha iyi yapmışsınız en güzeli 😂 ama ben ne alsam dayanamayıp ailelerimize fotoğraf atıyorum kıyafet oyuncak sürekli ne görsem alasım geliyor 🙄😀
Fasulyem2 Ezgiozbass oğlum olcak insallah🥰Alışverişleri yaptınız mı? Ebebekte her gün indirimler var takip edin kızlar. Ben yeni başladım alışverişe 25. Hafta :)) Kıyafet bi kaç uzun kollu takım aldım onun dışında hep sıfır kol ya da yarım kol zıbın aldım havaya göre doğum sonrası yazlıkları alıcam insallah şort tişort vs alırım zaten şimdi her şeye ulaşmak çok kolay çok kıyafet almaya gerek yok çabuk büyücekler ve hava sıcak olcak Küvetini aldım şampuanlar için bekliyorum her ay bir şey alıcam en son ay göğüs pedi lohusa pijaması vs alırım. beşiği ve arabası hazırdı ablasından. :)
Gulra Fasulyem2 ben çalışan anneyim o yüzden aldım lansinoh aldım bugün ebebek indiriminden. Bİrde e bebek indiriminden göğüs pedi ve göğüs balmı aldım. 24+2 ama uygunlen almak istedim. İNşallah sağlıkl bebeklerimizi kucağımıa alırız
Ezgiozbass Fasulyem2 e bebek kıyafet konusunda çok uygun ama kalıbı küçük diyorlar ben onun için 6 ya da 9 aylık olanları bile 3-6 olarak değerlendirip almayı düşünüyorum , lohusa pijaması vs eşimin teyzesi iç çamaşırcı derdim yok o konuda her an elimin altında çok şükür 🙏😀