Kızlar 22 haftalık gebeyim
Pazartesi duş alırken biraz üşümüştüm
Sali gunu kirginlik olustu uzerimde
Aksamina asiri sekilde yani duramacahim sekilde eklem agrim bel agrim bas agrim oldu
Ve surekli terledim
Sonrasında bogazim acimaya basladi
Dunden beride nefes darlihi var
Sanki nefes yetmiyor
Bazende gogsumun altina sanci giriyor
Dun hastaneye gittim batilar normal kan vs degerlere
Temiz cikti
Etrafimda covit kimse yok
Test ver dedi dr ama vermedim daha
Aşım da yok
Su an burnum tikali ve nefes darligi devam ediyor hala
Sizce ne yapmaliyim
Bilgisi olan varsa yardimci olsun lütfen 😔😔😔😔