Kizlar 10 haftalığım bugun sabah kontrolim vardi hersey cok guzel dedi doktir düşük riski filan yoj dedi ufak yuruyusler yapabilirsin dedi bende az bir sey yurudum ve cay ictim disarda sonra eve gekince vajinamda hagif bir var kasiklarimda normal mi bu acaba dinkenmem mi lazim başına gelen varmi