Kızlar selamlar, ilk gebeliğim olduğu için acemiyim sizlere danışmak istedim. Hastanelerde kendi pike/nevresim takımlarımızı götürüyoruz değil mi? Bir de doğumum martta olacak ama erken dogum riski var öyle olursa şubat da olabilir. Nevresim takımı kalın mı olur yorgan falan, pike takımı mı almak gerekir? Hastane yataklarının ölçüleri klasik tek kişilik bazalara uyumlu mu kafamda deli sorular, tecrübeliler aydınlatırsa cok sevinirim 🥰🌸