Bende hamileyim özele giditorum Mehmet yamana bende geleli 1 yıl olcak devlete de gittim ama ben devletin davranış biçimi ni begenemedim bide benimki zorunlu sezeryan oldugu için bi tık daha ameliyatımı düşündüm hani kendi Dr ilerlemek herşeyimi bilmesi benim için önemli devlette kim denk gelirse bide sürekli Dr değişti yinede aklım da vardı devlet belki diye ama ağrım var acile gittim geçen muamelelri tamamen kararımın doğru olduğunu gösterdi tabi bu benim için öyle oldu başkasının adına konuşmam ama geldim geleli de araştırıyorum herkes 2ye bölünmüş durumda hastenelet için burda