Meryemturaa Kızlar 39+6 dayım dün kontrole gittim 1 cm açıklık dedi doktor sizce normal mi bana cok az geldı acıklıgımın hızlı artması ıcın ne yapmalıyım? Önümüzdeki hafta son zamanım doluyor sezeryan olmak ıstemıyorum
Sdkl Meryemturaa iyi kötü bi açılman var bende o da yok egzersiz merdiven dozunda ilişki ne bulduysan dene açıklığın artabilir internette bu bilgiler yazıyor hep.
ebrusu1 Meryemturaa 39+4 benim de hiç açıklığım hatta hiçbir doğum belirtim yok😕 doktor 40′dan sonra 2 günde bir nst ile takip edecegiz dedi. Yani pazartesiye kadar gelmezse bu şekilde devam edecek😓
Sdkl Meryemturaa 39+2 deyim ben ufak sancılar haricinde tık yok 40 dolana kadar bekleyecek sonrası suni ve sezeryan görünüyor.
Meryemturaa Sdkl ufak tefek agrılar bende de var ama duzenlı degıl yalancı sancılar herhalde sol kasığımda oluyor mesela bazen üşütüyormuyum doğumla mı alakalı bılmıyorum
Meryemturaa Deletedmom_7156 sizde de mi ya nr kadar zormus valla allah yardımcımız olsun yürüyüş spor yapıyormusunuz acaba
Deletedmom_7156 Meryemturaa herşeyi yapıyorum hiç ağrım bile olmuyor karnim daha düşmedi bebek doğum pozizyonunu bile almadi normal doğum istiyorum ama olmucak galiba böyle giderse
Meryemturaa Deletedmom_7156 benım cok uzun zamandır baş aşağı duruyor bebek ama kanala gırmemıs doktorum basıyla ıtıyor ama gırmemıs dedı bende Pazartesi gıdıcem bakalım ne dicek bugun 40 olduk herhakde anca bı hafta daha bekler
Esraliiii Deletedmom_7156 sıyırma falan yaparlar benim bile ebe doğumda kafasını koydu kanala dimdikti karnın
Esraliiii Deletedmom_7156 alttan muayenein bizlraz daha uzunu rahimi dürtüyor ben o şekil dogurdm yoksa açılma bişi yoktu 4. Bebek olmasına rağmen kendim gittim korktm bebek kaka yapar diye
Deletedmom_7156 Esraliiii anladım canım pazartesi bende gidicem inşallah dogurupta gelirim🤲🙏💜 sen kac haftaliktin