Karnı çok kaşınan var mı arkadaşlar? Gece kaşınmasından dolayı uyandım. 🤦🏻♀️
Kubrayurtsevenler valla benim de bazen bir kaşınıyor tatlı tatli yağlayınca gecıyo
Kubrayurtsevenler Sen yine de karnını kaşırken tırnakla kaşıma canım. Çatlak oluşabilir.