Vuslaaatt canım bende 73kiloyla hamile kaldım şuan 29+5 olduk 77 olmuşum yavaş kilo almak iyidir yaa bebeğin gelişimi kilosu güzel diyorsa doktor kilona takma sanırım son aylarda daha fazla kilo alınıyormuş benim tüp bebek tedavisiyle oldu 9yıldır tedavi gördüm kullandığım ilaçlar iğneler hep hormon içerdiği için heralde fazla kiloyla hamile kaldım ben kiloyu sorun etmiyorum ama doktor erken doğum riski olduğu için dikkatli ilerlememi istiyor