merhabalarr benimde bugun 5w 6d olarak gözüktü ultrasonda.. tüp bebek ve transfer tarihine göre 6w 3d olması gerekiyormuş. Yani geriden mi geliyor demek bu? Dr bi sıkıntı gözükmüyor dedi ama , Umarım hersey yolundadır 🙏🏼 Allah hepimizi sağlıkla kavustursunnn 🥰🥲