happykis12 Benimde kesede büyüme olmamıştı o ara kanamam oldu kendi doktorum keseye baktığı gibi dedi kürtaj olman gerekiyor kesenin şekli bozuk dedi başka bir doktora gittim bir sıkıntı yok dedi sonra önceki ultrason ölçümlerine baktı kesenin büyümesi gerekiyordu dedi bildiğiniz boş gebelik çıktı 7 8 haftalikti kürtaj oldum ama kanamam olmuştu benim ins böyle bir durum yaşamazsınız sabırlı olun geç döllenme de olabilir