zeynepsakr Kızlar bugün 2li test sonucum çıktı. Geç çıktığı için doktora pazartesi gidicem. Değer 1.10000 e nabızda değer normal diyo bişey anlamadım. Sİzlerinki nasıldı acaba
Cigdemmylmzz zeynepsakr grafiğe bakıyor doktorlar ama değerden anladığım kadarıyla down sedromu riski 10.000 de 1 yani düşük riske giriyor benimde aynıydı. Ama tabi dokttor grafikten farklı birşey anlıyor da olabilir canım
Nesliiiiiiiii zeynepsakr bende bugün gittm sonucu göstermeye benimde aynı değerdi sizinkiyle.doktorum çok güzel bi sorun yok gayet iyi çıkmış sonucun dedi
zeynepsakr Cigdemmylmzz evet hem kan sonucuna hemde ölçümlere bakıp karar veriyormuş. İnşallah bişey çıkmaz dediğiniz gibi
zeynepsakr Nesliiiiiiiii inşallah bizede öyle der ense kalınlığı biraz yüksek çıkmış ama kan sonucuda çıksın hepsine bir bakalım demişti doktor. Ense kalınlığı 3 mm çıktı