Merhaba biraz özel olucak ama gerçekten kararizim. Yarın dikiş kontrolüm var 40 gün olunca gel dedi ama şuan 1 ayı geçtik bebek için gidicez gitmisken gidicem doktora da çünkü sürekli bebekle hastaneye gitmek istemiyorum ikisi biranda olsun.. sorum şu o bölgeyi nasıl temizliycem dikiş yerine ağda yapmak istemiyorum çekerken acır çünkü şimdi bile hala aciyor jilet yapsam sizce bı zarrai olur mu? Yada tüy dökücü krem?? Bu şekilde uygulayan oldu mu acaba ??