Bugün dr kontrolune gittim
Kese yani ince kanamam oldugunu soyledi dr
Kanamam olur korkma dedi
Siz ne durumdasınız sürekli yatıyoeum ⅚ gündür
Progestan icip prolutok vuruyorum
Bazen tüm gün gelmiyor bazen geliyor kanama
Baska onereceginiz seyler varmı