Gecmis olsun ama neden bir doktora gitmeyi düşünmüyorsunuz daha önce de olmuş madem. Sağlık söz konusu bu üstelik hamilesiniz bir çok nedeni olabilir bilemeyiz ki biz. Lütfen yanlış anlamayın söz konusu sağlık ile problem varsa ben kendi adıma söylüyorum şu sebepten olmuştur diyemem. O yüzden doktora gidin derim