Deletedmom_33 Sezeryan günümüz kesinleşti 14 Şubat’ta 38+4′de oğlumla kavuşuyoruz 😍 Var mı aynı gün doğumu olan ?
Bora5832 Deletedmom_33 doktorum bana da çok dedi 14 Şubat olsun bak diye ben de kizlar iki ayrı hediye alsın diye 10 Şubat’ı seçtim şimdiden kaynanalik yapmaya başladım😄
Deletedmom_33 Bora5832 Beni cuma tekrar çağırdı kontrole. Sana doğum şekli farkeder mi dedi. Dedim farketmez hocam o zaman pazartesi için gün yazalım 14 üne dedi tamam dedim 😅