Beyzaa33 Merhaba kızlar 11+4 hamileyim :) doktora gitmiştik %90 kız dedi 4 hafta sonra tekrar gideceğim bu haftalarda yanılma payı olur mu ?yoksa erken sürede cinsiyet sizce de bilinir mi ?
Siner Beyzaa33 bana o haftalarda tahmin yapmadı doktor biz de sormadık. Çünkü o haftalarda öğrenip değişen çok vardı burda. Allah gönlünüze göre versin inşallah
LawyerEce Beyzaa33 Çok yüksek hemde. 12. Haftada kız dedi doktor, 13. Haftada yine gittim yine kız dedi. 16. Haftadan sonra yanılma payı düşebilir ancak.
bluees1207 Beyzaa33 ben sormadan doktorum 10. Haftada kız dedi 12. Haftada ikili taramada erkek denildi yarın tekrar kontrolüm var 16. Haftadayız bakalım ne denilecek bence çok kabullenmemeye çalışın değişebiliyor 😂
Beyzaa33 bluees1207 yaa çok heyecanlı bizimkisi değişicek mi aceba ona göre alışverişe başlayacağız 😂😊
bluees1207 Beyzaa33 beklemekte fayda var 😊😊 hepimiz çok heyecanlıyız ama işte son Ali beklerken Aliyeler çıkabiliyor 😂😂
Eymensmom35 Beyzaa33 tabi doktoruna göre değişir bence iyi ve işinin ehli biriyse bence değişmz bizde ilk hamileliğimde 12de erkek demişti ve oğlusumz oldu şimdi ikinciye hamileyim 3 hafta sonra cinsiyet öğreneceğiz insallah
Beyzaa33 Eymensmom35 aslında perinatoloji doktoru %10 değişme durumu var dedi bende alışveriş yapacağım deyince yapma bekle dedi :)
Eymensmom35 Beyzaa33 hayırlısı olsun canım benim kız erkek mühim değil İnan sağlıklı olsun insallah 🙏☺️ Ama benim çevremdede öyle olan çok son dk hatta öğrendiler erkek demiş doktor yatağından giysisine odasına kadar mavi yapmıslardı son dk kız şoku😀
ayshe54 Beyzaa33 bana da doktorum 13+4 kiz dedi ve 17 de erkek olduğu çıktı. En yakın arkadaşıma da erkek dedi ultrason da cidden kaç kere pipi gördük detaylı da kiz olduğunu öğrendik😅
gamzebngaa_dmr Beyzaa33 Bana 13. haftada %80 erkek dedi bir kaç hafta sonra belli değil dedi detaylı ultrasonda kız denildi şuan 3 buçuk yaşında prensesim 🥰
Sinemfidan Beyzaa33 bende 18 haftaligim hala gostemrdi doktorum kiza benziyor aa duruşu düzgün degil denildi sali fetayli avr ozaman gosteririmi bilmiyrum. Oglum 3 yaşında o 12 .haftada direk bacaklarini acio gostermisti degismedide hic ama bunda 18 haftaligim hala cinisyet yk goremiyoruz
Beyzaa33 Sinemfidan inşallah bu sefer gösterir canım 🥰benimkine de ne derse bu sefer sonucu yazarım mutlaka🥰🥰