RMeryy ben zaten normaldede ozel hastaneye gidiyorum. Rutin muayene ucreti zaten veriyorum, onu dahil etmeye gerek yok oyüzden. Extra bir ucret degil sonucta, 2li test zamanı gecmis olmasina ragmen doktor yine bakti ense kalinligi, burun kemigine falan.