Kızlar bugün dr kontrolüm vardı. 18-17-16 mm 3 yumurtam oluşmuş. Dr kararı size bırakıyorum dedi ya bu ay tedaviyi sonlandırcaz ya da ikiz üçüz olma ihtimali var dedi. Biz de 1 yıldır deniyoruz olmuyor zaten pcos var bende yumurtalayamıyorum. Devam edelim dedim pazar çatlatma iğnesi kullanacağım. Yumurtaları böyle gelişip gebelik elde eden var mı tek mi ikiz mi üçüz mü oldu merak ediyorum herkesi😅