Kızlar bir kaç gündür bebeğimin hareketlerini daha az hissediyorum normalde ikinci gebelik olduğu için erken hissetmeye başladım ve çokta hareketliydi şu bı kaç güne kadar bir kaç gündür de uzandigim da falan çok nadir yada çok yavaş hissediyorum hareketlerini 22 haftaligiz
Normal mi acaba 27. Haftaya kadar düzensiz olabilir miş yada çok ayakta kalıyorum ev iş yemek çocuk derken dinlemiyorum ondan da olabilir mi ki evham yaptım resmen