DuyguYiitBal
Kızlar merhaba bende 2 haftadır yoğun bir şekilde saç dökülmesi mevcut çok gür saçlı olduğum için açılma olmadı ama daha fazla ilerlerse büyük bir kısmını kaybetmekten korkuyorum doktor randevum 2 hafta sonra başına gelmiş en azından onarmayı başarmış biri varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim haftam 30+3
Mutlulugum
Bende de öyleydi ve daha sonra geçti ve çok güzelleşti.
DuyguYiitBal
Teşekkür ederim ben doğumdan sonra bekliyordum önce dökülmeye başlayınca açıkcası korktum