Glsm-- evet. Ben aynı hastanede mustafa taş ın tup bebek hastasıyım. Gebelik takibi yapmadıgı için cemal bey e geçtik. Tup bebek olduğu için oksapar igne kullaniyordum ve bana 12. Haftada biraktırdı bundan sonra kullanmanin hiçbir faydası yok diye. Biraktıktan 10 gün sonra covid oldum, kan pıhtılaşmam biraz yüksek çıktı, cemal beye göre yine çok yüksek degildi bence kullanma dedi ama pandemi bölümü kullan deyince bende cemal beye 10 gün falan kullanip birakayım dedim. Şuan kullaniyorum ama d-dimer degerim normale dönünce birakıcam.