Çok üzüldüm gerçekten aynısı benimde başıma geldi Allah sabır versin ben hala kafamdan atamadım ara ara hatırlayıp üzülüyorum insan hiç başına gelmeyecek sanıyor işte bi anda herşey tuzla buz oluyor hayat kısa süreliğine duruyor gibi sanki zırlaya zırlaya çıkmıştım o kadın doğum doktorumun kapısından 😞kusura bakmayın yine anılarım depreşti 🥲