Rabiabuglem3844 lütfen kürtaj olmamaya çalış belki kendi düşer. Ben 7. Haftamda lekelenme ile gitmiştim doktora biri direk kürtaj yapalım dedi diğer bir doktor bekleyelim kendi düşsün ilk gebeliğin dedi. Kürtaj öyle anlattıkları gibi hadi alalımlık bir konu olmamalı bence. Rahim duvarlarını kazımak zorunda kalabiliyorlar. Benim 2 hafta kanamam oldu ve 9. Haftada tamamen kaybettim bebeğimi. Başka bir doktora muhakkak gözük derim. Hakkınızda hayırlısı neyse o olsun. Ama şimdiden olması ilerde daha zor kararlar verebilme ihtimalini engeller. Allah korusun 5. 6. Ayda kolu bacağı yamuk ne yapalım demeleride var. İyiyi düşün , rabbimin bildiği var. Sizin için hayırlı zamanda nasip olsun 🙏🏽