Güzel anneler yenidoğanı banyo sonrası yada normal nemlendirmek için ne kullanıyorsunuz?
G33 uni Baby kullanıyorum canım 3 aylık bebeğim, doğduğundan beri.
Mustela losyon ve yağ aldım