abdullahkbra0507 Bugün sezeryan doğum yaptım kavuştum kızıma 😍😍karnım çok çirkin streç film sarsam 1 hafta sonra falan acaba zararı olur mu yada korse
Merveazra abdullahkbra0507 hiç bi şey yapmana gerek yok cnm şuan sana güzel gozukmeyebilir ama zaman geçtikçe eski fizigine döneceksin ben hiç bi şey yapmadım eski halime döndüm bu arada Allah analı babalı büyütsün cnm