ebru0408 31.haftama girdim en başımdan beri kullanıyorum zararı yok kullanmazsanız asıl o zaman yüksek olmasının bebege zararı var cok kişi var bu şekilde hiç ihmal etmeyin hemen ilaca başlayın benim düşük dozdu yeterli geldi aynı dozla ilerledik hep duruma göre bu değişebiliyor tabi düzenli kontrollerinizi yaptırısanız hiç sorun olmaz