Esraustaoglu birde kendini yorduğun için olma ihtimali çok yüksek ben bi ara yürüyemedim bildiğin ağrıdan kıvrandım ödüm koptu çocuğa bişey oldu diye. O günde o kadar çok ayakta kaldım ve yürüdüm ki. 2 gün aralıksız basamadım ayaklarımı yere. Korkudan oturdum ağladım insan bilmiyor tabi tecrübesiziz. Çok yorma kendini seninde aşağı dönmüş olabilir bu haftalarda dönüyormuş. Endişelenme inşallah yoktur bişey. Ama hareketlerinde bir sıkıntı hissedersen bi doktora görün. Biraz sola yat ve çikolata ye dinlenmene bak inşallah geçecektir. 🙏🏻❤️