Erdemseymaa Fgnydnd çok teşekkür ederim bilginiz için evet yürüyüş yap dedi bende yürüyüş yapmaya başladım ☺️
Fgnydnd Jeatimo Aaaa öyle mi herkeste farklı demekki benim de 3 cm var işte ama henüz bir belirti yok düzensiz kasılmalarım oluyor sadece
Jeatimo Erdemseymaa kuzum benim de bebeğim kanala girdiğinde 1 cm açılma vardı ama yürüyüşe vakit yoktu ertesi gün sabah doğum yaptım
Erdemseymaa Fgnydnd benimde düzensiz kasılmalarım ve kramplarım oluyor yarın kontrole gidicem tekrardan bakalım ne diyecek son 10 gün kaldı doğuma hayırlısıyla
Fgnydnd Erdemseymaa Hadi hayırlısı inşallah çok az kalmış yaaaa çok heyecanlı 😀 benim de uygulamaya göre 19 diyor ama bu hafta yada öbür hafta dedi doktor bakalım hayırlısıyla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🙏
Seda5454 Haftamin icindeyken suyum gelmisti ilk kizmda ve gittigimde 2.5 3 cm yakin acilmam vardi yatis yaptilar oglene dogru bende gece 2 de dogurdm oglendede cikis verildi hastaneden iyiydik eve geldik normal oldu degisir acilmana bagli bol yuru hareket et ben hastanede yatmadm gezindim hep ondan heralde
Fgnydnd Seda5454 bakalım cuma gününe kadar gelmezse kontrolümüz var cuma günü ev içerisinde sürekli oturmamaya çalışıyorum zaten bi enerji geldi bana istesemde oturamıyorum temizlik yaptım biraz önce mesela 😂😂
Fgnydnd Serpilikra E yatış falan vermediler mi ? kasılmaların oluyor mu ? anladın mı açılmalarını ağrı sızı oldu mu ? Çok soru sordum ama 😂
Serpilikra Fgnydnd kasılma oluyor bebek kasıyor kendini sık sık ama sancim falan olmadı hissetmedim yani açıklık olduğunu 3. Digum belki ondan mı bilmiyorum yatış verildi 1 gün ama ilerleme olmayınca sancı da başlamasına geri bıraktılar
Fgnydnd Serpilikra Anladııım peki bu kasılmalar göbek deliğinin hemen alt kısmının sertleşme olması ile oluyor dimi doktorum bana öyle demişti sizde de öyle mi kasılıyor
Eminemuhammed Jeatimo benim de şuan 2 cm açılmam var 38.haftadayım spor falan yaptın mı yoksa kendiliğinden mi ertesi gün geldi
Jeatimo Eminemuhammed Çarşamba muayene oldum açılma yoktu. Cuma oglen muayene oldum 2 cm açılma akşamüstü suyum geldi sabahında doğum oldu Spor ve yapmadim ögun yani
SutlacimiYedimmiBen Fgnydnd hic belli olmuyorki bu acilma meselesi benim hic acilmam yoktu 3saatte kendi sancimla tam acilmayla doğurdum
Fgnydnd Serpilikra Benim de öyle bakalım hayırlısı allah sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏