Saara1401 Benim ikiz gebelik o yüzden Artvinde doğum yapmak istemedim, Beril hanımdan da memnunum doktor değiştirmek istemiyorum açıkçası, 27. Haftamdayım ben. Evet biraz masraflı oluyor özellikle son yakıt zamlarından sonra 😒 ama Beril hanımla devam edeceğim gibi görünüyor doğum da dahil