Minnakkurabiyeveannesi27 Wonderful_mom kuzum korkma benim de öyle çıkmıştı enfeksiyon dan kaynaklı protein kaçağı dedi doktor o yüzden sıkma canını bol bol su tüket yeterli
Berru Wonderful_mom bende bugün gittim lökosit ve eritrosit iki pozitif çıktı bir tane toz antibiyotik verdi
nazlikrcr Wonderful_mom benimde hamileliğimin başında idrar sonucumda enfeksiyon ile beraber protein çıktı aynı paniği yaşamıştım bende. İnternetten araştırınca gebelik zehirlenmesi falan çıkıyor çünkü. Doktorum enfeksiyon yüzünden protein kaçağı olmuş normal dedi. Antibiyotik kullandım düzeldi gerçekten sonraki ay tahlilimde normaldi değerlerim bir sıkıntı olmadı.
Buseklptn Benim protein ilk +100 du iki hafta sknra +30 du idrarda protein kacagi varmis doktor tansiyon takibi verdi , yuksek tansiyknla gebelik zehirlenmesi oluyormus
Wonderful_mom Buseklptn bana da ayni seyi soyledi ama tansiyonum dusuk protein tansiyon mu yukseltiyor acaba
Wonderful_mom Minnakkurabiyeveannesi27 evet idrar yolu enfeskyonu da varmis antibiyotik verdi. Ondan mi o degerim yukseldi acaba.. gebelik zehirlenemsi deyince her an doguracakmisim gbi hissedyrm henuz 27 haftaligim 😑
Minnakkurabiyeveannesi27 Wonderful_mom inanki aynı haftada konuldu kuzum teşhis istersen tahlil sonuçlarını da atayım sana ama gerçekten tansiyon problemin yoksa ki sanmıyorum olduğunu büyük ihtimalle enfeksiyondan kaynaklı bir durum o yüzden hiç takma kafana bol bol su iç 2 haftada bende hicbirsey kalmamisti
Wonderful_mom Minnakkurabiyeveannesi27 ayy Allah razi olsun cnm rahatllattin beni yaa kac gundur kafayi yiyecem 🤦🏻♀️ intrnetten bakinca da direk gebelik zehrlnmesi çıkıyor daha cok korktum 😑 bana da antibiyotik verdi insallah haftaya gttgmde bitmis olur
Minnakkurabiyeveannesi27 Wonderful_mom tek antibiyotik ile olmaz ama kuzum dediğim gibi bol bay tüket en az günde 2.5 litre tüketmeye bak Bende yazdım buraya felan bende bayağı korktum ama çok şükür geçti gitti 🤲🏻
Berru Wonderful_mom sağlık ocağında kan tahlili yapıldı sağlık ocağı doktoru idrar yolu enfeksiyonu var dedi Salı kendi kadın doğum doktoruma randevum var bakalım o ne diyecek
nazlikrcr Wonderful_mom benim çok yoğun bi enfeksiyonum vardı lökosit için değer bile yazılmamış “bol” yazıyordu sadece
Wonderful_mom Minnakkurabiyeveannesi27 vallah normalde hc icmem simdi korkidan iciyorum artik siseyi dolduruyorum aksama kdr bitirmeye calisiyorum su zehirlenmesi yasamasam iyidir 😂🤭
Wonderful_mom Minnakkurabiyeveannesi27 cok sukur cnm ya insallah bir daha yasamazsin.. cok teşekkür ederim 🤲 bende p tesi gidip tekrar tahlil verecem insallah gecmistir