11_ayse11 Kızlar çatlama iğnesi oldum bugün 9 gün beta 3.55 çıkmış yükselir mi sizce bide progesteron 10 çıkmış bu ne demek bilen var mı?
Umut60 11_ayse11 iğnede hcg var canım progestron normol gebelikte en az 30 oluyor progestron başlayabilir doktorun
Htccmmvv O konuda bir bilgim yok doktor beta ve progeston hormon seviyesine bakıyordu ben niye baktınız diğerine dediğimde o hormon bebeğin tutunması için salgılanıyor demişti