Mhrbnasel keske karin sekliyle cinsiyet anlasilsa bende cok merak ediyorum. Netlesecek allahtan hafta ici. Ama soyle diyeyim ilk bebegimde karnim da adeta top var gibiydi. Goren hep erkek dedi hatta doguma 1 ay varken bile. Ama nur topu gibi kizimiz oldu. Su an karnim bana yaygin gibi geliyo ama goren gene sivri diyor. Bence alakasi yok yani malesef