Kardeleeen Canım öncelikle gözün aydın ALLAH analı babalı büyütsün
Baş ağrın bugün olmaz bebeğini emzirirken falan dik dur başını aşağı tutarsan ağrı oluyor benim 1. Sezeryanda olmadı o genel anaztezi ile olmuştu 2. Ve 3. Sezeryanım da oldu oar spilan oldu bu bele yapılan iğne yüzünden direk enseye vuruyor dik durmayınca ve çok kötü bir baş ağrısı yapıyor benim 2. günü eve geçince olmuştu ve sırt üstü yatıp enseme yastık koydum öyle hafiflettim