kelebek1717 Kızlar yaklaşık 5 ay önce arzum kahve makinası almıştım bugün kahve yapayım dedim olmuyor makinanın işığı yanıyor elektrik geliyor yani düğmeye de basıyorum ama kahveyi yapmıyor neden olmuş olabilir sizce başına böyle bişey gelen var mi
Durununannesi46 kelebek1717 tam 7 sene oldu Arçelik 2li Türk kahvesi makinesi almıştı bana rahmetli annem ilk çıktığı zamandı 500tl gibi bir fiyata almıştı. Sürekli kullandım kahve bağımlısı olarak. Hala kullanıyorum çok şükür hiçbir sorunu yok 💐
litfenama kelebek1717 suyu fazla koyunca bana da olmuştu. Tek kişilik denediğiniz de yapmıyorsa, kılavuzundan biraz bakabilirsiniz.
Sumiire kelebek1717 arzum markasını asla evime sokmam bedava verseler yine kullanmam sebepsiz yere bozuluyo çook dandik bi marka bir tek o üretse bişeyi yine alıp kullanmam ömrü çok kısa verdiğin paraya asla deymiyo
kelebek1717 Durununannesi46 bizimki de arzum kahveyi güzel yapiyor ama bugün niye böyle oldu anladım cok tituz kullanıyodum özellikle su gelmemesine dikat ediyodum ama
kelebek1717 Wonderful_mom yok bildiğim kadariyla okka olan sutlu yapmiyor daha doğrusu ben sütlü yapmadım hiç normal suyla
Wonderful_mom kelebek1717 bende onu diyecekti sutlu yaotysaniz dibi tutmustur. Bir arkdsm yapmıştı ondan biliyorum.
Armess_loya Prizle temassızlık olabiliyor tekrar çıkarıp takın öyle deneyin bazen benimkide böyle yapıyor 🤷🏼♀️ kelebek1717