İlk öğrendiğimizde eşim hemen isim araştırdı ve Aren ismini buldu. Anlamı çöldeki en parlak ve görkemli kum tanesi ve hititlerde de ışık anlamına geliyormuş. Sizce hem kıza hem erkeğe uygun mu biz çok beğendik ve benimsedik. Ama cinsiyeti bilmediğimiz için uygunluk konusunda benim hala aklımda bir şüphe var, başka isimler de hoşuma gitmedi. İlk öneri buydu ve çok alıştık sizce iki cinsiyete de uygun mu?