Ebru18 benim bebeğimde geçen ay kilo almadı ve tam tersine kaybetti, bende elektrikli göğüs pompası aldım, günde 3 defa emzirme sonrasına denk gelecek şekilde sağım yapıyorum, çıkan sütü de kaşıkla veriyorum, mama almıştım ama gerek kalmadı, bebeğimin çekmediği sütü ben çekip ona içiriyorum, bu arada bol sıvı tüketiyorum ağzım hiç durmuyor açıkçası, kiloda aldım ama umrumda değil bebeğim biraz kendine gelsin inşallah kilolar gider, bakalım eğer bu şekilde de kilo almazsa bende mama takviyesi yapmayı düşünüyorum