Tueaksy Meraba kizlar bugün sağlık ocağına gittim 12 hafta olduğu için artık folik asit bıraktım ve bana gebelik vitamini verdi doktor decavit adında .aranızda kullanan varmı .
Merveonay Tueaksy ben decavit kullandım ama aşırı kabız yaptı bıraktım ocean mammy kullanıyorum şimdi
-aybars-02 Tueaksy bana da verdi canım ben de kullanıyorum 1 aydır çok faydalı bir vitamin decavit. Kesinlikle faydası oluyor. Büyük idrarda biraz renk değişikliği oluyor ama gayet de normal bir durum.🌛🌜🌙🌙
-aybars-02 Sineemiis canım psikolojikmen öyle oluyor ama emin ol çok faydası olucak bebek için inan bana. Ağzına at şu iç hemen ardına da naneli sakız at çiğne alışıyor insan hemen.🌙🌛🌙🌜
Tueaksy Bana demir ilacı vermedi bi sorun olurmu .ama 14 Mart’ta kan testi ve idrar testlerin yapilcak dedi belki ozamam verir
-aybars-02 Tueaksy Demir ilacını da aynı gün başlattı bana. Bence onu sen sor belki unutmuştur doktorun. 🌜🌙🌛🌜