Dunyammf Sağlık ocağına idrar ve kan vermiştim fakat idrarda enfeksiyon ve protein Fazla çıktı napabilrm acaba basina gelen var mı doktoruma yazdm oda molcef tablet olabilr kullan dedi onu yazdrcam bebeğe sıkıntısı olur mu acaba neyden kaynaklı bu protein
Wonderful_mom Dunyammf bende de cikti hatta gebelik zehirlenmesinden supheleniyoruz protein cikinca dedi 🤦🏻♀️
Eylulannesi80 Dunyammf tansiyon ve ödem takıp ediyorsa gebelik zehirlenmesidir. Bende ani kilo artışı felan olmuştu suan gebelik zehirlenmesi yaşıyorum 3 hafta geldik teşhis konulduğundan bu yana artık ha doğdu ha doğacak stresle bekliyoruz. Ama illaki her protein kaçağı gebelik zehirlenmeside değildir tabikii. Doktorunuz detaylı baktığında size söyleyecektir. Tavsiyem 1 hafta tansiyon takibi yapıp gidin . 14 9 ve üzeri risk grubunda
Dunyammf Eylulannesi80 benim doktorun ilaç verdi enfeksiyon da çıktı ya onu yok etmek için çok önemli değilmiş gibi takmadı ama siz böyle diyince korktum ilk defa duydum çünkü daha 24 haftalık erken düşük riski felan da mi oluyor 😭
Msl22 Dunyammf Bende detaylida rahime giden kan damarlarindan biri hızlı kan akımı xvarmis gebelik zehirlenmesi hipertansiyon vs seyler yasaniyormus bu gibi durumlarda internette gördüm bebis iyi ama sonr ane olur bilmiyorum doktoruma daha gitmedim randevum 10unda bilginiz varmi
Gmz34- Ben de bir ay önce protein kaçağı çıkmıştı kültür ver bir de dedi doktor.Veremedim bir daha. Bir ay oldu sağlık ocağına gidip vermem lazım randevu yok öyle kaldı inş bişey olmaz