Kızlar gece 12 den beri büyük bi halsizlik vardı ayağa kalkacak halim kalmamıştı. Gece hiç uyuyamadım sabaha karşı kasıklarım ve böbrek kısımlarım çok fena ağrıyor. Bir anda üşüme, sıcak basması ateş oluyo. İdrarda yanma falan yok belirtilerine baktım hepsini taşıyorum ama. Bulantım falanda oldu. Böyle mi oluyo hamilelikte. Aslında ben çocukluğumdan beri çekiyorum enfeksiyon ama uzun zamandır sesi yoktu😥 parol içtim ama etkisi geçiyo tekrar ağrımaya başladı. Hastaneye gidecektim şansıma araba bozuldu😣