Atakandenizmoms 33+2 haftalık gebeyim bebegm baş aşağı. Artık yürümekte zorlanıyorum kaburgalarım a cok baskı oluyor. Sizde durumlar nedir kızlar
Elcnerdgn Atakandenizmoms benimde bebeğim bas asağı 32haftalığım daha okadar zorlanma yaşatmıyor ama az bi yürümemle penguen gibi oluyorum sadece daha😑
Prensesko 34+4 Haftaligim kasiklarimda ağrı özel bolgemde ağrı başladı çok kilo almadım ama oturup kalkamıyorum gece uyuyanıyorum bayramdan sonra doktora gidicem üçüncü bebeğim erkenmi gelicek acaba 🤔
Atakandenizmoms Prensesko 80 kg ilehamie kaldım suan 72 yim hareket ettiği zaman benımde özel bölgemde agrı oluyor sürekli idrarım varmış gbi agrı yapıyor