Gulcingezer yaaa öyle mi canım anladım Hakkında hayırlısı olsun inşallah bende 7 aylık bebeğimden sonra kırkım çıktı bende bilmeden hemen hamile kalmışım oda olmadı ne yazık ki kürtaj olmak zorunda kaldım Buda benim ikinci sınavım şimdi bende erteledim rahat mayısa kadar falan bebek düşünmüyorum şimdi ruhen ve bedenen çok yoruldum artk dinlenmem gerekiyor 🥺